Banner Advertiser

Tuesday, March 4, 2008

[ALOCHONA] Jago! Jago!

Jago! Jago!

 

Jago Jago Jago Jag!

Jag Jag Jag Jago!

Jago bhai! Jago nari! Jago!

Jago Jago Jago Jag!

 

Chief Whip Abul Hasnat Shakawat?

SSSSHHHHHHHHHH!

 

Jago Jago Jago Jag!

Jag Jag Jag Jago!

Jago bhai! Jago nari! Jago!

Jago Jago Jago Jag!

 

Home Minister Lutfozzaman Babar?

SSSSHHHHHHHHHH!

 

Jago Jago Jago Jag!

Jag Jag Jag Jago!

Jago bhai! Jago nari! Jago!

Jago Jago Jago Jag!

 

Industries Minister Motiur Rahman Nizami?

SSSSHHHHHHHHHH!

 

Jago Jago Jago Jag!

Jag Jag Jag Jago!

Jago Banglar kochu! Jago Banglar kattal!

Jago Jago Jago Jag!

 

Shongrami bhai!

Ey barer shongram...

Hypocrite dher shongram!!

__._,_.___

[Disclaimer: ALOCHONA Management is not liable for information contained in this message. The author takes full responsibility.]
To unsubscribe/subscribe, send request to alochona-owner@egroups.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___